Przegląd wiadomości

Kawa dla maratończyka?

Kawa dla maratończyka? , 20. maja 2016

Świeża kawa poprawia bowiem sprawność organizmu. Jest absorbowana dość szybko, a szczyt swojego stężenia we krwi osiąga po 1-2 godzinach od spożycia. 3-9 mg kofeiny na kg masy ciała, odpowiednik 2-5 filiżanek parzonej kawy, zażyty na godzinę przed ćwiczeniami, wydłuża wytrzymałość organizmu w warunkach laboratoryjnych. Sportowcy, którzy przyjmowali 3-7 mg kofeiny w kawie zauważali wzrost wytrzymałości o 24%. Jednocześnie ich wyniki sportowe uległy poprawie o ponad 3%.

Floater

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet

Niniejszy serwis korzysta z plików cookies celem realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies . Informujemy, iż istnieje możliwość określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies za pomocą przeglądarki. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies wybierz opcję Zamknij. W przypadku, gdy nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zamknij